e-TWINNING PROJECTS

                               

TWINSTAR

Prof.înv.preșc. Bădescu Ruxandra Florentina
Grădinița cu PP, Vlădești

Proiectul nostru este un proiect STEM în ficțiunea de a trimite o stea căzătoare înapoi în spațiu. Studenții noștri vor aplica 3 planuri de implementare STEM pe tema poluării luminoase și a spațiului.

 

Proiect eTwinning My seasons, My Colors

 

Profesor invatamant prescolar

                                                   Mihailescu Alina 


Toate anotimpurile au propriile caracteristici și frumuseți, iar anotimpurile fac parte din viața noastră. În plus, culorile din natură diferă în fiecare anotimp.

Diferențele sezoniere în natură vor fi invatate prin activități legate de modul în care se formează anotimpurile, de ceea ce se întâmplă în cele patru anotimpuri și de modul în care ființele vii din natură sunt afectate de anotimpuri.

             În plus, acest proirct este menit să creeze o conștientizare a culorilor în rândul elevilor  noștri din grupele de vârstă mai mici, cu diferite studii pe care le vom face despre cele zece culori pe care le-am selectat.

(Galben, roșu, albastru, verde, negru, alb, portocaliu, violet, maro, roz)

            Proiectul nostru este menit să predea anotimpurile și culorile într-un mod distractiv pentru elevii noștri preșcolari. Activitățile proiectului nostru vor fi susținute de instrumente web 2.0 și TIC.

In acest proiect sunt implicati 30 de profesori, din 11 tari.



Easter tradition

eTwinning project

ALINA MIHĂILESCU

ALINA TĂNASIE

 

 

Un proiect de Paște pentru studenții din primii ani. Scopul său principal este de a dezvolta cunoașterea propriilor noastre tradiții și tradiții din alte țări.

OBIECTIVE

-să dezvolte cunoștințe despre tradițiile Paștelui în diferite țări
-să combine curriculumul emergent cu activitățile desfășurate
-să fie creativ și activ pe parcursul activităților
-să includă activități de codificare pentru elevi
- să creeze cărți de Paște și să le trimită prin e-mail (datorită măsurilor Covid19

REZULTATE ASTEPTATE

- Creșterea gradului de conștientizare culturală
- Curriculum emergent în practică
- Dezvoltare holistică
- Expunerea studenților din anii de început în lumea codării
- Țineți legătura folosind instrumente digitale

În acest proiect eTwinning participa 10 profesori,din 4 tari.

 

 

Me, my family and my city

e-Twinning project


Aprecierea, conservarea și diseminarea patrimoniului și a memoriei istorice a orașului / țării noastre, trece în mod necesar prin obiceiurile și tradițiile localității, cărora li se asociază și unele legende. Ne propunem să aprofundăm cunoștințele în legătură cu patrimoniul local și să dezvoltăm interesul pentru conservarea și valorificarea tradițiilor locale.
În acest fel, ne propunem să aprofundăm cunoștințele elevilor de 5-11 ani despre moștenirea lor locală în diferite țări și să fim interesați de păstrarea și evaluarea tradițiilor lor locale și să le trezim sentimentul de apartenență.
În acest proiect eTwinning participa 29 de profesori,din 14 tari.

  TWINOPIANS


clasa a IV-a

prof. inv, primar: ROGOVEANU ELENA CORINA

Nu ți-ar plăcea să te distrezi în timp ce predai / înveți engleza? Ne propunem să îmbunătățim abilitățile de bază ale elevilor noștri - în special pentru cei care învață limba engleză ca a doua limbă- și competențele, împărtășind în același timp cunoștințele și experiențele noastre. Pe această planetă fantastică, vor exista 6 regiuni numite fiecare „Twinera”. Profesorii și studenții din diferite țări, care guvernează fiecare regiune, își vor găzdui în fiecare lună oaspeții, pregătind activități colorate, jocuri provocatoare, puzzle-uri, texte, prezentări etc. Sper să ne atingem obiectivele unul după altul cu o colaborare extraordinară și o muncă bună împreună. 

In anul școlar 2020-2021, cu o durată de 6 luni, elevii clasei a IV-a ai ȘCOLII GIMNAZIALE GRIGORE MIHĂESCU vor participa in proiectul TWINOPIANS. Acesta reunește 34 de profesori și 250 de elevi. 


 

SCOUTING IS REBORN: A CUB SCOUT STORY

clasa a IV-a

prof. inv, primar: ROGOVEANU ELENA CORINA

D   Proiectul SCOUTING IS REBORN: A CUB SCOUT STORY este menit să îi formeze pe copii în a fi cetățeni responsabili, care îngrijesc și protejeaza planeta, care înțeleg importanța protejării mediului. De asemenea, copiii vor deveni puternici, încrezători, optimiști și vor experimenta legătura cu natura învățând astfel să-ți dezvolte competențe și abilități necesare pentru secolul 21. Suntem cercetași și suntem fericiți! Suntem observatori, investigatori, cercetători și artiști deopotriva!


TRAVELLING IN A YELLOW SUBMARINE


clasa a IV-a

prof. inv, primar: ROGOVEANU ELENA CORINA

Proiectul nostru este o călătorie virtuală în jurul țărilor partenere ale proiectului în care firul principal va fi The Beatles, muzica și influența sa de-a lungul anilor în societatea noastră actuală. Vrem să stârnim curiozitatea și să „deschidem ferestrele către Europa” către bogăția patrimoniului său cultural. Pe scurt, deschideți ușile școlii noastre către alte școli europene și inspirați-vă din muzica The Beatles către tot ceea ce ne unește și lucrați împreună într-un mediu colaborativ și participativ.



NATURE MAKES MY DAY


prof. inv, primar: ROGOVEANU ELENA CORINA

prof.inv.preșcolar: BADESCU RUXANDRA FLORENTINA

 Acest proiect este despre toate oportunitățile pe care natura ni le oferă să învățăm, să descoperim, să trăim!Copiii trebuie să afle mai multe despre natură, despre frumusețe și importanța acesteia. În acest proiect, îi încurajăm să fie creativi și să se distreze ... afară, în mijlocul naturii!
NATURA este izvor al învățării!

FAIRY TALE MAP

Un proiect despre tradiții și lumea poveștilor, despre moștenirea culturală a fiecărei 

țări, despre lectură și creativitate. Lumea poveștilor ne așteaptă!


clasa a IV-a

prof. inv, primar: ROGOVEANU ELENA CORINA

STEAM in my paper workshop/Kağıt atölyemde STEAM


                                prof.inv.preșcolar: BADESCU RUXANDRA FLORENTINA

 STEM este o abordare care acoperă domeniile științei, tehnologiei, ingineriei și matematicii. Educația timpurie se bazează pe unele cunoștințe de bază care se concentrează pe dezvoltarea imaginației copiilor și a abilităților creative și de gândire critică. Vom implementa planul nostru de activitate privind reciclarea hârtiei potrivite pentru modelul de învățare.

Parteneri: Turcia si Romania 


                                                           The story of a tiny seed


                                            prof.inv.preșcolar: BADESCU RUXANDRA FLORENTINA

Proiectul nostru este despre compostul de îngrășăminte organice și observarea creșterii unei semințe. Ne propunem să le oferim studenților noștri plăcerea producției organice în procesul de pregătire a compostului, plantare, recoltare și consum al produsului său. În ceea ce privește reciclarea și conștientizarea mediului, compostarea este foarte importantă pentru a separa deșeurile comestibile la domiciliu și a le aduce împreună cu pamantul. 

Parteneri: Turcia si Romania


      Autumn STEAM activities


prof.inv.prescolar:

Bădescu Ruxandra Florentina

Mihăilescu Alina

Tănasie Elena Alina

Proiectul este destinat copiilor din școala primară și preșcolari, pe care îi invităm într-o călătorie distractivă de învățare, construind, cercetând, creând, experimentând și jucând. Vom organiza educația copiilor în diverse medii în care este posibil să explorăm, să ne jucăm, să ne mișcăm și să experimentăm lumea înconjurătoare într-un mod diferit, să simțim posibilitățile noastre. În activitățile STEAM organizate, vom încuraja curiozitatea copiilor, motivația de a crea, cooperarea, înțelegerea relațiilor de cauză și efect, dezvoltarea gândirii critice, abilitățile de rezolvare a problemelor și creativitatea.


    Web2 for preschoolers in the pandemic


                                         prof.inv.preșcolar: BADESCU RUXANDRA FLORENTINA

 

Proiectul nostru este pe tema creșterii gradului de conștientizare a studenților noștri împotriva pandemiei cu instrumente web 2.0. Vom sensibiliza studenții noștri cu instrumente web 2.0 împotriva problemei globale a lumii actuale, pandemia covid19.


Oyunumu oynuyorum zekamı geliştiriyorum/I play my game, I improve my intelligence

 

                                    prof.inv.preșcolar: BADESCU RUXANDRA FLORENTINA

Știm că jocurile de inteligență se dezvoltă și întăresc percepțiile, amintirile și abilitățile cognitive ale copiilor. Este evident că tinerii copii trebuie să se distreze în joc. Bazat pe principiul învățării jucându-se cu distracție, împletit pentru a dezvolta abilitățile de atenție, concentrare concentrare, relaționare inter pares, gândire logică, raționament, luarea de decizii cu acuratețe, interogare și descoperirea teritorilor din lumea globalizatoare. Va permite copiilor să iasă din ecran și să petreacă timpul de calitate cu familia și prietenii lor. Vor fi capabili să cunoască engleza, a doua limbă, prin joc și comunicare.

Cuvinte cheie: Inteligență, joc, comunicare, auto-exprimare, răbdare, responsabilitate, așteptare pentru comandă, engleză.


 The Harmony of Nature - 2020 Crosscurricular project, transdisciplinar and STE(A)M.

 

                                           prof. inv. prescolar:Mihăilescu Alina

Schimb de experiență, urmărirea științifică a fenomenelor din natură, aplicarea cunoștințelor TIC și utilizarea limbilor străine în colaborare între școli, educația ecologică, drepturile copiilor, drepturile familiei, drepturile și responsabilitățile cetățenilor Uniunii Europene, educația științifică etc. .

Există trei secțiuni, la ateliere la Concursul internațional, pentru următoarele niveluri de învățământ: preșcolar, primar, gimnazial și liceu plus o secțiune pentru studenții de educație specială.

SECȚIUNEA I - creație literară (în proză, în versuri, ghicitori, scene, lucrări, creații științifico-fantastice, schițe, lucrări, portofolii etc.)

SECȚIUNEA II - creație plastică, experimente științifice, desene, picturi, colaje, machete, pliante, afișe, afișe, origami, pictură pe computer etc.

SECȚIUNEA III - EDUCAȚIE SPECIALĂ - pentru toate nivelurile (preșcolar, primar, gimnazial, liceu) unde  elevii pot trimite lucrări din cele două secțiuni, oferind elevilor șanse egale.

Kids are Seeds

eTwinning project

 

                                          prof. inv. prescolar:Mihăilescu Alina

 

                O SAMANȚĂ este o bucată mică de energie compactă, uscată și dură. Pentru a împinge în sus prin pământ pentru a deveni mai mult decât posibilitatea unei sămânțe necesită multe acțiuni de ingrijire si hranire . Semințele trebuie să cadă sau să fie plantate într-un sol primitor. Ei trebuie să obțină suficientă (dar nu prea multă) apă, lumina soarelui și nutriție. Trebuie protejate!

Copiii noștri ajung la noi în circumstanțe similare. Viitorul încă nu va fi dezvăluit, cultivarea este necesară imediat.

Ca părinți, ca profesori, ca societate, trebuie să ne gândim mult la ei ... 

             In acest proiect eTwinning  au  participat 24 de profesori , din 9 tari. 

 

 

 

       MY HOME AND MY SCHOOL   

eTwinning project

                               

                                               prof. inv. prescolar:Mihăilescu Alina

                 Proiectul "My Home and My School" a fost pregătit luând în considerare achizițiile studenților din grupele de vârstă 4-11. Este un proiect eficient de 3 luni care va începe în septembrie și se va încheia în noiembrie. În special, ne propunem să le permitem elevilor să petreacă un timp mai productiv și mai fericit acasă și la școală cu diferite activități din cauza focarului de coronavirus (COVID-19) din întreaga lume. Scopul proiectului nostru este de a reduce procesul de anxietate al elevilor noștri și de a-și continua educația prin planificarea diverselor activități în timp ce sunt acasă și la școală. În acest proces, vor exista activități pentru copii care să facă jucării cu deșeuri, să joace jocuri de inteligență, să cânte, să facă sport, să citească cărți, să scrie povești, să se joace cu familia, să gătească împreună, să exploreze natura. În același timp, vor învăța căile anti-virus cu ajutorul instrumentelor web 2.  

           In acest proiect eTwinning participa 34 de profesori,din 10 tari.

 

  Kaybol(may)an Masal Kahramanlarımız,Unforgettable Fairy Tales

 ETWINNING PROJECT

 

 

           

                                          prof. inv. prescolar:Mihăilescu Alina

             Eroii noștri de basm din basmele cu tradiții și narațiuni orale, împreună cu limbajul care acționează ca un purtător în transferul patrimoniului cultural imaterial, sunt uitați.

             Cu acest proiect, vor fi efectuate studii de învățare, codificare și web 2 pentru a recunoaște eroii noștri de basm care au existat, dar au fost uitați în trecut.

OBIECTIVE:

ØConservarea patrimoniului cultural;

ØRespectarea patrimoniul cultural al comunităților, grupurilor și indivizilor care sunt purtătorii de patrimoniu cultural;

ØSensibilitate sporită și evaluare reciprocă la nivel local, național și internațional cu privire la importanța patrimoniului cultural;

ØCooperarea internațională,

ØTransfer din generație în generație prin educație formală și non-formală,

ØStudii de alfabetizare web și studii de alfabetizare digitală.

               La acest proiect au participat 41 de profesori din 13 tari.


Benim Şehrim Benim Hikayem

My City My Story

 ETWINNING PROJECT

 

            


prof.inv.prescolar:

Bădescu Ruxandra Florentina

Mihăilescu Alina

Tănasie Elena Alina

                      Acest proiect  are ca obiectiv introducerea frumuseților naturale și istorice, caracteristicile locale și culturale, jocurile și activitățile tradiționale ale orașului unde locuiesc toți partenerii participanți la proiect. Datorită proiectului, vom prezenta amândouă orașele noastre și vom prezenta regiunea și regiunea noastră. Timpul de lucru al proiectului nostru este de 1 an. Acesta va începe în septembrie și se va încheia în iunie.2020-2021 acoperă anul universitar.

             In acest proiect sunt implicati 35 de profesori , din 8 tari.

 

BİR YAZ MASALI

eTwinning project

 

                                           prof. inv. prescolar:Mihăilescu Alina

               In   acest proiect  s-au prezentat schimbările care au loc în jurul sezonului estival.  Au fost împărtășite experientele traite,  activitățile distractive pe care le facem  în lunile de vară ,când începe sezonul estival . Copiii au învățat distrându-se pentru o perioadă scurtă de timp, desfasurand activitatile săptămânale propuse si alese.

                 Ei și-au exprimat sentimentele și gândurile cu ușurință, au recunoscut caracteristicile anotimpului vara și au  depășit cu amuzament problemele din timpul pandemiei.

           In acest proiect au participat 12 profesori, din Romania si Turcia. 



prof. inv, primar: ROGOVEANU ELENA CORINA

prof.inv.preșcolar: BADESCU RUXANDRA FLORENTINA

  MUSIC FOR POSITIVE THOUGHTS

This project focused on encourage creativity through music and helped pupils to achieve balance and harmony in their mind, body and heart, therefore accept their thoughts and emotions.Teachers and students joined up in new learning opportunities and explored a set of topics which led to the fulfillment of the project's aims

Projects' Partners:Romania, Turkey, Bulgaria, Portugal, Jordan

In cadrul proiectului e-Twinning “Music for positive thoughts”( Turcia, Romania, Bulgaria, Portugalia,Iordania) ziua de 23 Aprilie a reunit într-o întâlnire online profesori si elevi pentru a sarbatori “National Sovereignty and Children's Day”. Şcoala Gimnazială Grigore Mihaescu,reprezentata de doamna profesor pentru invatamantul primar Rogoveanu Elena Corina, s-a aflat printre cele 14 şcoli partenere în proiect. În cadrul întâlnirii, profesorii au prezentat materiale despre felul în care fiecare sărbatoreşte Ziua Copilului, copiii au recitat poezii, au cântat şi au jucat împreună un joc online creat cu ajutorul aplicaţiei Kahoot.

    

 STAY AT HOME LEARN AT HOME

prof. inv, primar: ROGOVEANU ELENA CORINA

Proiectul a avut loc în timpul pandemiei Covid. Din martie până în iunie, elevii noștri au fost implicați în diverse activități și și-au continuat învățarea acasă: poezie, pictură, dramă, design material, citire, scriere, ascultare, vorbire, sport și subiecte culturale, jocuri, competiții, sondaje, produse comune. Echipa proiectului a fost formată din 39 de profesori și 166 de studenți din 17 țări diferite. Proiectul a fost o modalitate excelentă pentru profesori și studenți de a colabora activ folosind o gamă de instrumente online și a avut un impact pozitiv asupra elevilor comportament de învățare în diferite moduri, cum ar fi: motivație sporită, un sentiment mai mare de responsabilitate și solidaritate, spirit de echipă mai bun, autocontrol De asemenea, procesul de lucru a stimulat abilitățile cognitive, afective și psihomotorii, a ajutat elevii să-și dezvolte abilitățile de vorbire și scriere să dezvolte și să împărtășească tehnici și abilități de predare. Prin urmare, obiectivele proiectului au fost atinse cu succes.






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

JOURNEY OF A TREE- ETWINNING PROJECT

  „Educația copilului trebuie să urmărească dezvoltarea respectului față de mediul natural.” Art.29, Convenția cu privire la Drepturile Cop...