TWINSTAR
Proiectul nostru este un proiect STEM în ficțiunea de a trimite o stea căzătoare înapoi în spațiu. Studenții noștri vor aplica 3 planuri de implementare STEM pe tema poluării luminoase și a spațiului.
Proiect eTwinning My seasons, My Colors
Profesor
invatamant prescolar
Mihailescu Alina
Toate
anotimpurile au propriile caracteristici și frumuseți, iar anotimpurile fac
parte din viața noastră. În plus, culorile din natură diferă în fiecare
anotimp.
Diferențele
sezoniere în natură vor fi invatate prin activități legate de modul în care se
formează anotimpurile, de ceea ce se întâmplă în cele patru anotimpuri și de
modul în care ființele vii din natură sunt afectate de anotimpuri.
În plus, acest proirct este menit să
creeze o conștientizare a culorilor în rândul elevilor noștri din grupele de vârstă mai mici, cu
diferite studii pe care le vom face despre cele zece culori pe care le-am
selectat.
(Galben,
roșu, albastru, verde, negru, alb, portocaliu, violet, maro, roz)
Proiectul nostru este menit să
predea anotimpurile și culorile într-un mod distractiv pentru elevii noștri
preșcolari. Activitățile proiectului nostru vor fi susținute de instrumente web
2.0 și TIC.
In
acest proiect sunt implicati 30 de profesori, din 11 tari.
Easter tradition
eTwinning project
ALINA MIHĂILESCU
ALINA TĂNASIE
Un proiect de Paște pentru studenții din primii ani. Scopul său
principal este de a dezvolta cunoașterea propriilor noastre tradiții și
tradiții din alte țări.
OBIECTIVE
REZULTATE ASTEPTATE
În
acest proiect eTwinning participa 10 profesori,din 4 tari.
Me, my family and my city
e-Twinning project
Aprecierea, conservarea și diseminarea
patrimoniului și a memoriei istorice a orașului / țării noastre, trece în mod
necesar prin obiceiurile și tradițiile localității, cărora li se asociază și
unele legende. Ne propunem să aprofundăm cunoștințele în legătură cu
patrimoniul local și să dezvoltăm interesul pentru conservarea și valorificarea
tradițiilor locale.
În acest fel, ne propunem să
aprofundăm cunoștințele elevilor de 5-11 ani despre moștenirea lor locală în
diferite țări și să fim interesați de păstrarea și evaluarea tradițiilor lor
locale și să le trezim sentimentul de apartenență.
În acest proiect eTwinning participa
29 de profesori,din 14 tari.
TWINOPIANS
Nu ți-ar plăcea să te distrezi în timp ce predai / înveți engleza? Ne propunem să îmbunătățim abilitățile de bază ale elevilor noștri - în special pentru cei care învață limba engleză ca a doua limbă- și competențele, împărtășind în același timp cunoștințele și experiențele noastre. Pe această planetă fantastică, vor exista 6 regiuni numite fiecare „Twinera”. Profesorii și studenții din diferite țări, care guvernează fiecare regiune, își vor găzdui în fiecare lună oaspeții, pregătind activități colorate, jocuri provocatoare, puzzle-uri, texte, prezentări etc. Sper să ne atingem obiectivele unul după altul cu o colaborare extraordinară și o muncă bună împreună.
In anul școlar 2020-2021, cu o durată de 6 luni, elevii clasei a IV-a ai ȘCOLII GIMNAZIALE GRIGORE MIHĂESCU vor participa in proiectul TWINOPIANS. Acesta reunește 34 de profesori și 250 de elevi.
SCOUTING IS REBORN: A CUB SCOUT STORY
clasa a IV-a
prof. inv, primar: ROGOVEANU ELENA CORINA
D Proiectul SCOUTING IS REBORN: A CUB SCOUT STORY este menit să îi formeze pe copii în a fi cetățeni responsabili, care îngrijesc și protejeaza planeta, care înțeleg importanța protejării mediului. De asemenea, copiii vor deveni puternici, încrezători, optimiști și vor experimenta legătura cu natura învățând astfel să-ți dezvolte competențe și abilități necesare pentru secolul 21. Suntem cercetași și suntem fericiți! Suntem observatori, investigatori, cercetători și artiști deopotriva!
TRAVELLING IN A YELLOW SUBMARINE
clasa a IV-a
prof. inv, primar: ROGOVEANU ELENA CORINA
Proiectul
nostru este o călătorie virtuală în jurul țărilor partenere ale proiectului în
care firul principal va fi The Beatles, muzica și influența sa de-a lungul
anilor în societatea noastră actuală. Vrem să stârnim curiozitatea și să
„deschidem ferestrele către Europa” către bogăția patrimoniului său cultural.
Pe scurt, deschideți ușile școlii noastre către alte școli europene și
inspirați-vă din muzica The Beatles către tot ceea ce ne unește și lucrați
împreună într-un mediu colaborativ și participativ.
prof. inv, primar: ROGOVEANU ELENA CORINA
prof.inv.preșcolar: BADESCU RUXANDRA FLORENTINA
FAIRY TALE MAP
Un proiect despre tradiții și lumea poveștilor, despre moștenirea culturală a fiecărei
țări, despre lectură și creativitate. Lumea poveștilor ne așteaptă!
STEAM in my paper workshop/Kağıt atölyemde STEAM
prof.inv.preșcolar: BADESCU RUXANDRA FLORENTINA
STEM este o abordare care acoperă domeniile științei, tehnologiei, ingineriei și matematicii. Educația timpurie se bazează pe unele cunoștințe de bază care se concentrează pe dezvoltarea imaginației copiilor și a abilităților creative și de gândire critică. Vom implementa planul nostru de activitate privind reciclarea hârtiei potrivite pentru modelul de învățare.
Parteneri: Turcia si Romania
The story of a tiny seed
prof.inv.preșcolar: BADESCU RUXANDRA FLORENTINA
Proiectul nostru este despre compostul de îngrășăminte organice și observarea creșterii unei semințe. Ne propunem să le oferim studenților noștri plăcerea producției organice în procesul de pregătire a compostului, plantare, recoltare și consum al produsului său. În ceea ce privește reciclarea și conștientizarea mediului, compostarea este foarte importantă pentru a separa deșeurile comestibile la domiciliu și a le aduce împreună cu pamantul.
Parteneri: Turcia si Romania
Autumn STEAM activities
prof.inv.prescolar:
Bădescu Ruxandra Florentina
Mihăilescu Alina
Tănasie Elena Alina
Proiectul este
destinat copiilor din școala primară și preșcolari, pe care îi invităm într-o
călătorie distractivă de învățare, construind, cercetând, creând, experimentând
și jucând. Vom organiza educația copiilor în diverse medii în care este posibil
să explorăm, să ne jucăm, să ne mișcăm și să experimentăm lumea înconjurătoare
într-un mod diferit, să simțim posibilitățile noastre. În activitățile STEAM
organizate, vom încuraja curiozitatea copiilor, motivația de a crea,
cooperarea, înțelegerea relațiilor de cauză și efect, dezvoltarea gândirii
critice, abilitățile de rezolvare a problemelor și creativitatea.
Web2 for preschoolers in the pandemic
prof.inv.preșcolar: BADESCU RUXANDRA FLORENTINA
Proiectul nostru este pe tema creșterii gradului de conștientizare a studenților noștri împotriva pandemiei cu instrumente web 2.0. Vom sensibiliza studenții noștri cu instrumente web 2.0 împotriva problemei globale a lumii actuale, pandemia covid19.
Oyunumu oynuyorum zekamı geliştiriyorum/I play my game, I improve my intelligence
prof.inv.preșcolar: BADESCU RUXANDRA FLORENTINA
Știm că jocurile
de inteligență se dezvoltă și întăresc percepțiile, amintirile și abilitățile
cognitive ale copiilor. Este evident că tinerii copii trebuie să se distreze în
joc. Bazat pe principiul învățării jucându-se cu distracție, împletit pentru a
dezvolta abilitățile de atenție, concentrare concentrare, relaționare inter
pares, gândire logică, raționament, luarea de decizii cu acuratețe, interogare
și descoperirea teritorilor din lumea globalizatoare. Va permite copiilor să
iasă din ecran și să petreacă timpul de calitate cu familia și prietenii lor.
Vor fi capabili să cunoască engleza, a doua limbă, prin joc și comunicare.
Cuvinte
cheie: Inteligență, joc, comunicare, auto-exprimare, răbdare, responsabilitate,
așteptare pentru comandă, engleză.
The Harmony of Nature - 2020
Crosscurricular project, transdisciplinar and STE(A)M.
prof. inv. prescolar:Mihăilescu Alina
Schimb de experiență, urmărirea științifică a fenomenelor din
natură, aplicarea cunoștințelor TIC și utilizarea limbilor străine în
colaborare între școli, educația ecologică, drepturile copiilor, drepturile
familiei, drepturile și responsabilitățile cetățenilor Uniunii Europene,
educația științifică etc. .
Există trei secțiuni, la ateliere la Concursul internațional, pentru
următoarele niveluri de învățământ: preșcolar, primar, gimnazial și liceu plus
o secțiune pentru studenții de educație specială.
SECȚIUNEA I - creație literară (în proză, în versuri, ghicitori,
scene, lucrări, creații științifico-fantastice, schițe, lucrări, portofolii
etc.)
SECȚIUNEA II - creație plastică, experimente științifice, desene,
picturi, colaje, machete, pliante, afișe, afișe, origami, pictură pe computer
etc.
SECȚIUNEA III - EDUCAȚIE SPECIALĂ - pentru toate nivelurile
(preșcolar, primar, gimnazial, liceu) unde elevii pot trimite lucrări din cele două
secțiuni, oferind elevilor șanse egale.
Kids are Seeds
eTwinning project
prof. inv. prescolar:Mihăilescu Alina
O SAMANȚĂ este o
bucată mică de energie compactă, uscată și dură. Pentru a împinge în sus prin
pământ pentru a deveni mai mult decât posibilitatea unei sămânțe necesită multe
acțiuni de ingrijire si hranire . Semințele trebuie să cadă sau să fie plantate
într-un sol primitor. Ei trebuie să obțină suficientă (dar nu prea multă) apă,
lumina soarelui și nutriție. Trebuie protejate!
Copiii noștri ajung la noi în circumstanțe similare. Viitorul încă nu
va fi dezvăluit, cultivarea este necesară imediat.
Ca părinți, ca profesori, ca societate, trebuie să ne gândim mult la ei
...
In acest proiect eTwinning au
participat 24 de profesori , din 9 tari.
MY HOME AND MY SCHOOL
eTwinning project
prof. inv. prescolar:Mihăilescu Alina
Proiectul
"My Home and My School" a fost pregătit luând în considerare achizițiile
studenților din grupele de vârstă 4-11. Este un proiect eficient de 3 luni care
va începe în septembrie și se va încheia în noiembrie. În special, ne propunem
să le permitem elevilor să petreacă un timp mai productiv și mai fericit acasă
și la școală cu diferite activități din cauza focarului de coronavirus
(COVID-19) din întreaga lume. Scopul proiectului nostru este de a reduce
procesul de anxietate al elevilor noștri și de a-și continua educația prin
planificarea diverselor activități în timp ce sunt acasă și la școală. În acest
proces, vor exista activități pentru copii care să facă jucării cu deșeuri, să
joace jocuri de inteligență, să cânte, să facă sport, să citească cărți, să
scrie povești, să se joace cu familia, să gătească împreună, să exploreze
natura. În același timp, vor învăța căile anti-virus cu ajutorul instrumentelor
web 2.
In acest proiect eTwinning participa 34 de
profesori,din 10 tari.
Kaybol(may)an Masal Kahramanlarımız,Unforgettable
Fairy Tales
ETWINNING PROJECT
prof. inv. prescolar:Mihăilescu Alina
Eroii noștri de basm din basmele cu
tradiții și narațiuni orale, împreună cu limbajul care acționează ca un
purtător în transferul patrimoniului cultural imaterial, sunt uitați.
Cu acest proiect, vor
fi efectuate studii de învățare, codificare și web 2 pentru a recunoaște eroii
noștri de basm care au existat, dar au fost uitați în trecut.
OBIECTIVE:
ØConservarea patrimoniului cultural;
ØRespectarea patrimoniul cultural al comunităților, grupurilor și
indivizilor care sunt purtătorii de patrimoniu cultural;
ØSensibilitate sporită și evaluare reciprocă la nivel local, național
și internațional cu privire la importanța patrimoniului cultural;
ØCooperarea internațională,
ØTransfer din generație în generație prin educație formală și
non-formală,
ØStudii de alfabetizare web și studii de alfabetizare digitală.
La acest proiect
au participat 41 de profesori din 13 tari.
Benim Şehrim
Benim Hikayem
My City My Story
ETWINNING PROJECT
prof.inv.prescolar:
Bădescu Ruxandra Florentina
Mihăilescu Alina
Tănasie Elena Alina
Acest proiect
are ca obiectiv introducerea frumuseților naturale și istorice,
caracteristicile locale și culturale, jocurile și activitățile tradiționale ale
orașului unde locuiesc toți partenerii participanți la proiect. Datorită
proiectului, vom prezenta amândouă orașele noastre și vom prezenta regiunea și
regiunea noastră. Timpul de lucru al proiectului nostru este de 1 an. Acesta va
începe în septembrie și se va încheia în iunie.2020-2021 acoperă anul
universitar.
In acest proiect sunt implicati 35 de profesori , din 8 tari.
eTwinning project
prof. inv. prescolar:Mihăilescu Alina
In
acest proiect s-au prezentat
schimbările care au loc în jurul sezonului estival. Au fost împărtășite experientele traite, activitățile distractive pe care le facem în lunile de vară ,când începe sezonul
estival . Copiii au învățat distrându-se pentru o perioadă scurtă de timp,
desfasurand activitatile săptămânale propuse si alese.
Ei și-au exprimat sentimentele și gândurile cu ușurință, au recunoscut
caracteristicile anotimpului vara și au depășit cu amuzament problemele din timpul
pandemiei.
In acest proiect au participat 12 profesori, din Romania si Turcia.
prof. inv, primar: ROGOVEANU ELENA CORINA
prof.inv.preșcolar: BADESCU RUXANDRA FLORENTINA
MUSIC FOR POSITIVE THOUGHTS
This project focused on encourage creativity through music and helped pupils to achieve balance and harmony in their mind, body and heart, therefore accept their thoughts and emotions.Teachers and students joined up in new learning opportunities and explored a set of topics which led to the fulfillment of the project's aims
Projects' Partners:Romania, Turkey, Bulgaria, Portugal, Jordan
In cadrul proiectului e-Twinning “Music for positive thoughts”( Turcia, Romania, Bulgaria, Portugalia,Iordania) ziua de 23 Aprilie a reunit într-o întâlnire online profesori si elevi pentru a sarbatori “National Sovereignty and Children's Day”. Şcoala Gimnazială Grigore Mihaescu,reprezentata de doamna profesor pentru invatamantul primar Rogoveanu Elena Corina, s-a aflat printre cele 14 şcoli partenere în proiect. În cadrul întâlnirii, profesorii au prezentat materiale despre felul în care fiecare sărbatoreşte Ziua Copilului, copiii au recitat poezii, au cântat şi au jucat împreună un joc online creat cu ajutorul aplicaţiei Kahoot.
prof. inv, primar: ROGOVEANU ELENA CORINA
Proiectul a avut loc în timpul pandemiei Covid. Din martie până în iunie, elevii noștri au fost implicați în diverse activități și și-au continuat învățarea acasă: poezie, pictură, dramă, design material, citire, scriere, ascultare, vorbire, sport și subiecte culturale, jocuri, competiții, sondaje, produse comune. Echipa proiectului a fost formată din 39 de profesori și 166 de studenți din 17 țări diferite. Proiectul a fost o modalitate excelentă pentru profesori și studenți de a colabora activ folosind o gamă de instrumente online și a avut un impact pozitiv asupra elevilor comportament de învățare în diferite moduri, cum ar fi: motivație sporită, un sentiment mai mare de responsabilitate și solidaritate, spirit de echipă mai bun, autocontrol De asemenea, procesul de lucru a stimulat abilitățile cognitive, afective și psihomotorii, a ajutat elevii să-și dezvolte abilitățile de vorbire și scriere să dezvolte și să împărtășească tehnici și abilități de predare. Prin urmare, obiectivele proiectului au fost atinse cu succes.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu